drakbåten...

sitter å väntar på folket som snart kommer hit... Förfest idag, Festen imorgon, efterfesten på Söndag.. så ser typ min helg ut.. dock tror jag att jag avstår efterfesten.. för jag kommer nog inte vara så pigg på måndagen annars..:P

Hållit igång sen 20 i 7 imorse.. då väckte mamma mig å fråga; ska du upp nu eller senare? eh NU kanske...! har ju utsläpp så hade stängt av klockjävlen.. hehe så vi kan väl säga att jag försov mig i morse? jag har inget att försova mig till annars!;)
dock hade jag ju en timme till godo då man senast får släppa ut hästarna 8 x)

Jag har annars städat hela dagen typ, förutom när jag var i stallet å käkade tårta för Maria som fyller år idag:D
Grattis till henne!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0