back on track

jag har alltid rekomenderat BoT till alla som har ont..  jag har dock aldrig testat att ha BoT på mig själv.. men jag hade det inatt.. å gissa! jag har ALDRIG sovit så bra som jag sov då! Det finns BoT till hästar, hundar & människor.. det är ganska dyrt så jag tog mina paddar jag har till hästarna... dock är dom här 2 aldrig använda..! ;)
jag linda på dom lite fint på mina ben.. hade bara tänkt ha på mig dom när jag tittade på tv men glömde bort dom å sov med dom.. i morse (okej, halv 1 på dagen då..) vaknade jag.. jag hade inte ont.. var inte stel... hade inte ens sockerdricka som jag kan få... jag kunde tillåmed HOPPA! :) Använd BoT om du har ont!

http://www.backontrack.eu/

" Back on Track-effekten:
* Smärtlindring
* Lindrar inflammation
* Minskar muskelspänning
* Ökad blodcirkulation
* Läkning påskyndas
Funktion:
* Lindrar och påskyndar läkning av skador i muskler och leder
* Uppvärmning av muskler inför arbete eller fysisk träning
* Förebygger skador i muskler och leder "

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0