vaken?

Vad göör jag vaken nu?? igentligen? jag somnade halv tre å vaknade halv 5 ^^ härligt!
det är blå himmel ute.. men kommer nog regna snart.. ser att det regnar på berget suck... :/
jag tror mig minsann att jag ska dricka mitt kaffe ute på trappen idag 8) orkar verkligen inte kolla hur det ser ut på altanen.. antar det ligger massa burkar där.. fast det ser bättre ut än jag minns det... jag å gabbi (arbetsskadade som vi är) sprang å plockade å plockade burkar å flaskor....
det första jag såg i morse när jag klev upp var att gungstolen stod på altanen.. undrar om den människan som satt där tkt det var skönt?^^

nej nu sak jag avnjuta en kaffe på trappen.. så god morgon alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha!! ja den stod där ute så jag satte mig i den å gungade :) men de sluta med att ja gunga för mkt så jag sparkade maddä på benet x) HAHA! <3

2009-07-11 @ 15:34:24
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0