Sthlm & Patric

jaa.. imorogon åker jag till sthlm med anna.. :) sitter å väntar på att hon ska ringa snart så jag kan ta fylle cykeln ner till henne.. :P
fast jag kom på att jag inte får cykla igentligen.. hoppas inte några poliser står efter vägen bara.. kul å få böta annars menar ja.. haha ^^

sitter å tvingar i min frukost nu.. som vanligt är jag inte hungrig... spec. inte när det är så här varmt.. lider gör jag verkligen... :/ men jag ska äta.. vad än min mage säger..! fan jag älskar ju mat.. spec VåLLuLLaL! :D
höhö

nej igentligen skulle jag i detta inlägg skriva hej då till Patric!
som åker till norge i 3 fukkin veckor.. å jag är INTE alls avis! nej, inte alls! >(

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0