Göteborg 2!

jaaa... eftersom maria inte var så hipp på mitt förra inlägg måste jag fortsätta med ett nytt..

på lördagen hade vi krogrundor... vi gick på massa olika och avslutade det hela på Donken...
Men! när vi var på rockbaren ush vill nästan inte skriva det.. haha... Snusk gubbe på minst 40 bast ragga på mej..
kunde ingen svenska, inte ens engelska.. hejja! La fram lite fint å försökte förklara att jag hade pojkvänn ;P

men iallafall... på knakig engelska försökte han få fram; What can i do to make you smile in 2000 years?
jag svara lite fint att jag inte visste, sen ville han stå på händer för mig å grejja.. tillslut tröttnade jag å sa att jag hade pojkvän haha.... men men... sen skulle jag ringa han iallafall... så pussa han mig på axeln å skulle ge mig hans telefon nummer... då gick jag.. ;) sikken diss vaa..? ;D

Såå nu Maria... är det något jag glömt???

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja du glömde han i kalsongerna ha ha... Vi va på flying scothsman, diamond dogs och rockbaren :) nu så.. är väl det mesta med..

2009-07-21 @ 14:29:21
Postat av: jenny

har du pojkvän? :)

2009-07-23 @ 12:45:49

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0