;)

jaaa.. ja vet inte... ska snart diska... hundarna har varit ute 2 ggr redan.. funderar på att städa lite...
annars ska jag nog inte göra så mycket mer idag tror jaa.. jo åka till stallet å fixa med hästarna...


fick höra en kul grej av iskko idag... han sa att jag å patrik skulle passa jätte bra ihop för jag har aggro problem och han har oxå det typ.. men vi får inte festa ihop sa han :P
dock har vi ju redan gjort det å vi ser ju alla vart det har lett fram till.. x)


men men.. jag å Ester sitter å sjunger vackert.. eller jaa.. hon ylar å jag försöker sjunga.. ;)
jag vill flytta nu... då slipper jag all jävla bajs som är hemma.. inte hemma i huset utan allt som är runt omkring nu...
bläh... det är skönt att bo i bärke å inte i smen.. här känner ingen mig iallafall.. 

mantha säger hej |*~,

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0