Twix

ajemen... hela min braiga "bantings kur" gick käpp rätt åt hvete idag!
det började med att jag gick ner till kiosken för att handla lite.. slutade med en godis påse.. suck.. sen så skulle cajsa ner å handla.. dumt gjort av mej att följa med för den där Twixen ropade mitt namn hela tiden så jag var tvungen att köpa den.. =/

inget Kaffe för mej idag heller dock har jag druckit äckligt snusk te..men det för att lunga mina nerver.. å så hittade jag kaffet när jag druckit mitt äckliga te.. David är bra på att gömma saker, fast jag kunde ha kollat i skåpet innan jag fixade.. Igentligen!!

Jag trode Elliot skulle dö idag.. har aldrig sett en häst ha så ont och blöda så mycket.. det var jätte hemskt.. han är min bebis och jag vill inte att något ska hända han, jag som började må bra igen å så inträffade detta.. Det var så läskigt.. Stod bara å krama han å grina å krama lite till.. jag vill att han ska må bra.. mitt hjärta ska inte ha ont.. Tur att Ann-Sofie var där så hon kunde stoppa blödningen å plåstra om han.. jag själv kunde inte röra en fena.. Jag har fortf. den där hemska bilden framför mej.. ush.. =( var dit nu på kvällen å tittade till han.. han verkade lite stel men blödningen har slutat iallafall.. älskade älskade vän.. ge inte upp nu.. det kommer bli bättre..<3

Kommentarer
Postat av: Anna

va ha han gjort?! :O

2009-01-19 @ 03:12:41

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0