tiger eller så..

åhåjah.. igår var de kul.. satt hemma vid moster å kollade på "in the name of the king: A dungeon siege tale"
Som för övrigt var jätte bra.. :)  men iallafall...
så när vi sitter å kollar på den kommer Elsa fram studsandes å stannar.. kollar på tvn, vänder sej om till min moster å säger..
Elsa: Mamma, Vad gör dom?
Moster: eh.. Dom dansar!
Elsa: Nej, mamma. ser du inte att dom slåss?
Jimmy: va bra det funka! det gick hon inte på!
Moster: Vänta du bara, Emil kommer snart oxå fråga!

mjohoru.. jag har jätte tråkigt nu.. har precis avslutat mitt tv spels räjs med syrran.. Det vill säga spelen..
NFS:underground..
Spyro the dragon: Dawn of the dragon..
Och
NHL 00&07
=) Härligt

nu ska ja duscha... tihi
häjsväjs lingonräjs!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0