tack

It's nice to know that you were there today..
Thanks for acting like you cared...
And making me feel like I was the only one..
Thank You...



Mätte nyss mitt blåmärke jag fick idag.. 6 cm! härligt.. riktigt najs.. ont gör det oxå! =/
men men.. sånt får man leva med..! känner nu att jag fortf. blöder från armen.. åh kan det inte sluta någon gång?
vene vad ja ska skriva mer men jag mår bra å Jännu kommer å har sex med mig på onsdag säger hon! JÄJ eller nått?!:D

Hej Då Missy.. Jag kommer sakna våra mysiga stunder på morgonen.. Jag kommer sakna Du.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad du gör dej illa hela tiden!

2009-01-16 @ 23:06:27
Postat av: Jenny

jäj eller nått?? klart du ska bli glad:P

2009-01-17 @ 18:04:10

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0