Tack pappi..

Jag hade tagit in Ellis idag och då var hans ben ännu fetare..Ringde min pappa å bad han komma å kolla.. ifs vet han inte mycket om hästar eller så men iallafall.. Han ringde ner till Strömsholm å fråga vad vi skulle göra.. Dagliga promenader och ta tempen.. Alltså, ska jag sticka en jävla termometer i Ellis arsle varje dag! HAHAHAHAHA!


Imorgon ska jag lägga in videosana på mig å samantha.. 2 är redan upp på Youtube när vi har damp i stallet.. ;)
vi är ju kungar på: "Min mamma säger att tjocka barn inte kan le.. Men det kan jag! och Köttbulle!"


Jag kan inte skriva mer nu.. mina fingrar är stelfrusna och hela jag skakar.. ska hoppa in i duschen tror jag bada kanske?..
 

Voff Voff

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0