Soool..

min kusin ringde idag och väckte mig, hon fråga om vi skulle rida ut.. fosho! varför inte? 
så jag var duktig och klädde på mej alla kläderna.. vilket jag har tagi av mej igen för det var 1 timme sen hon ringde å  sa jag kommer NU! ivanliga fall tar de 16 min att åka hem till henne härifrån å tvärt om.. inte nu.. tydligen? Snart går jag till stallet.. kan ge mej på att hon sitter där.. :P att hon har glömt mig igen...

nog om det... nu må ja dra...



Å till Tåwmi så vill hon hälsa att hon försöker fixa en kamera.. till mig,, som jag ger till dej...
;)




Hejdå

Kommentarer
Postat av: Baso

Hahaha då kan jag få din ^^

2009-01-04 @ 13:27:18
URL: http://baso.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0