Söndag

jag var snäll och erbjöd mig att ta Ann-Sofies utsläpp idag.. hade ändå planerat att vakna vid halv 7.. Så när jag har tagit ut alla "snälla" monster utom Caruso kommer Cajsa.. Jag såg säkert ut såhär O___O eller nått.. Jag tänkte precis dimpa över Caruso på henne när hon tittar in i stallet å säger; Glöm det! han får du ta.!
morr! tack då.. men sagt och gjort.. hade precis öppnat boxdörren då han kastar sig fram och ska verkligen ut.. jag har ju inte så värstans trevligt morgon humör å alla vet ju hur det slutar när Caruso håller på.. ;) Jag fick iallafall tillslut ut han i hagen fast han bocka å grejsa hela vägen fram så jag var tvungen att små springa å dra samtidigt för att hinna med.. kul.. jag hatar den hästen å han hatar säkert mej.. kommer få ett saftigt blåmärke på benet då han sprang in i mej..  härligt! mupp djur

nu ska jag snart bege mej vidare till garderoben för att välja kläder för dagen.. tror det blir jätte svårt.. kan det bli täckbyxor kanske?^^ 

Emil Emil Emil!




Jag är Nervös!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju så het i dina täckisar;)

2009-01-18 @ 17:58:05
Postat av: Jenny!

ah du fatta att det var ja va:P

2009-01-18 @ 17:58:55
Postat av: svar till jenny

Nej apselut inte! x)

2009-01-18 @ 21:00:54

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0