små brådiis

mjo.. har lite brådis nu.. min arm gör ont å jag har inte sovit någe i natt.. haft sådan jävla ångest över ett par saker så jag orkar inte mer.. jag vill ha tabletterna nu, så jag kan sova! NU! :P

Jag skulle ha varit i stallet kl 2 typ.. vilket gör mej en halv timme försenad typ.. men jag tror inte det är någon som bryr sig igentligen.. jag hoppas att Elliot INTE är skadad nu... ville inte lämna honom med Killen å Girl imorse, dom var så elaka mot han å bara motade iväg honom när han försökte äta.. hade god lust å ta med honom hem så vi har kunna dela på en macka..! men jag vet att man inte kan göra så.. dom lär ju få göra upp "rangen". men nej.. ush.. hoppas han inte är utmobbad.. =(

nu har jag skrivit av mej lite.. så nu ska jag klä på mig å sen slänga på mej varma täckisar å den där jackan som gör att man ser ut som en michelin gubbe.. då det bara är -8,8 ute ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

ångest? why

2009-01-16 @ 20:29:59

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0