Pokémon!

Jag blev utmanad så jaa.. här är mina Pokémon!

Helge:
Den starkaste och modigaste av dom alla.. Gillar att gosa och hoppa i stallet.. Att vara ute i snön tycker han inte om då hans krafter försvinner eftersom det är så kallt.. han kan hoppa över 1 meter med sina bara ben! har inte lärt sig gå i koppel än då han inte tycker om trånga utrymmen.. att rymma är en Negativ kraft som han anväder Ofta! ;)
Kan förklä sig till en punkare tack vare hans snygga "man"..


Jaddish!

Oerhört kaxig och gillar att äta mat och godis.. att sova är den största kraften hon har..
Hon tar aldrig ton utan hon hoppar in när man nästan sjungit klart!
Går aldrig ut i strid utan att få godkännande, får hon det tar hon över på ett klick.. Sen lägger hon sig och sover..
Hennes nyaste kraft är att hoppa upp i sängen och hoppa på en tills man vaknar!




Elliot

Hans bästa kraft är att vara korkad.. litar aldeles för mycket på människor vilket är bra.. för då kan man göra lite som man vill med han.. han gillar att dricka saft och äta kanel bulle! Han klarar inte större Pokémon än dammråtter.. Då han är lite mesig av sig! men ifs. Han är ju Blond! (=





Jag utmanar:
Alla som har djur!

Kommentarer
Postat av: Baso

Haha vad söt du är

2009-01-28 @ 10:23:42
URL: http://www.Baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0