pappa

pappa följde med mej till stallet idag.. =) han frågade hur lång tid tar det..? när är vi tillbaka?
jag svarade att det beror på hur hästarna, vilket humör dom är på.. hur vädret är.. ibland är jag tillbaka 8 ibland halv 9 -9 beror helt på..han var lite kaxig å sa att det kan inte ta så lång tid.. men hah.. kii fick han.. han ångrar nog sig att han sa så.. :P dom var vilda idag.. mohahhaa..
efter vi var klara å släppt ut alla sa han att han förstod nu varför det tar tid.. =)
pappa: Du tar väl inte ut dom 2 och 2?
jag: nej, är du dum eller?
pappa: nej för vissa hästar kan man inte ta ut 2 å 2..
jag: alla hästar kan man ta ut 2 åt gången, man måste bara vänja dom.
pappa: aha, men du gör inte det va?
jag: nej, för då skulle jag flyga som en vante om något händer.
pappa: jaja, sluta sjung nu vill jag åka hem. jag fryser.
jag: det är + grader å du fryser? kom igen när du är här i -20.
pappa: jag har ingen mössa! de är KALLT!

det är så kul när pappa eller mamma är med.. fast det inte är ofta.. men jag blir lika glad för varje gång.. =)



ikväll<3



Prayin for daylight waiting for that morning sun
So I can act like my whole life ain't going wrong
Baby come back to me, I swear I'll make it right
Don't make me spend another lonely night
Prayin for daylight


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0