Paperwööörk!

hell yeah... så går det.. skippar man får man massssssor med papper man ska skriva rent..! WOHO!
7 sidor.. å jag är på 1a.. känns duktigt! =)
Men det rörsig frammot...


Idag har jag städat hela dagen.. både hemma och i stallet.. sen fick jag och jenny leka pyroman ute på åkern.. :D
vi eldade ALLT som gick att elda.. å sen fick jag elda imorgon oxå för vi har "3an" och fårhuset kvar att gå igenom.. MOHAHAHA.. är det nått jag älskar så är det att elda.. så himla mysigt och bara titta på å känna värmen..

Jag längtar tills våren kommer.. den kikade fram lite idag.. solen värmde och det kvar klar blå himmel..
satte mej på en stor ute med kaffekoppen och bara njöt! så himla mysigt! hoppas på sol imorgon oxå! då blir en heldag i stallet kan jag lova.. :)




Jag vill mysa nu!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0