niiwpph

ah, Samantha ringde å väckte mig kl 9 i morse å sa att hon inte skulle komma hit.. aja tänkte jag å somnade om.
kl 11 fick jag ett samtal igen där hon skrek på mej att röra mitt feta arsle ur sängen och palla mig till stallet..

Jag hade försovit mig.. igen..

det har nog aldrig gått så fort från min säng till stallet någon gång.. hehe.. jag var där 10 över 11!^^
Slängde på Hästen grejerna å sen fort iväg till ridhuset.. maha.. Samantha skulle hoppa både Elliot och Evita idag.. kul..
jag försökte förklara för henne hur Elliot funkar i hoppningen och hur hon skulle göra men hon fattade ingenting!
Det slutade med att jag hade så rå kli på henne och hon på mig att jag gick å satt mej på pallen å överlät lektionen till Susanne.. höhö..
åh eftersom Mantha ramlade av idag får vi tårta imorgon! haha


nu ropar Emil...


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0