naglar

äntligen.. nu börjar jag känna mej hemma igen.. håller på att fixa mina naglar. det var jätte länge sen och jag har hela tiden mått dåligt över hur fula dom var.. nog om det. har ett lager kvar på v. och två på h. =)
gött

nu ska dom bara torka så jag kan göra något igen. har jätte svårt med att skriva här på tangentborde och sen sms ++ på det..  min telefon är full i nagellack nu tror jag.. haha det blir bra de här.. vågar dock inte köra med färger längre så det blev ett lila aktigförgrund och sen en med ros ton.. =) förut hade jag gröna,gula,röda, svarta. vita, randiga, shackrutiga, prickar,  jaa.. u name it! på den tiden var jag cool skate:are;) det var lite rock..
dock hade jag sönder brädan men fick en ny av anna:P


nej nu ska jag dra vidare och fixa mej själv.. (=

Kommentarer
Postat av: elin

är de bara jag som blir att må illa av den där närbilden på fingret. inte nageln utan FINGRET! >(

2009-01-05 @ 22:30:12
Postat av: Anna

Haha min gamla bräda:P har du kvar den? ^^

2009-01-06 @ 00:00:27

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0