mjodå

för några dagar sen fick jag reda på att en gammal kompis till mej har åkt till en kille hon träffa på internet. dom hade snackat i 2 dagar typ..? jag har inte tänkt skriva det här igentligen men jag vill få bort detta från mina axlar.
Jag har haft kontakt med henne i ett par dagar.. så jag visste att hon levde.. visst vi är inte vänner längre, men jag tycker fortf. om henne och skulle självklart alltid ställa upp.. så bra vänner var vi faktikst.. 7 år är inget man bara slänger bort!

aja iallafall.. Jag har inte hört något från henne idag.. fast jag ring och skickat sms.. så jag hoppas hon inte har försvunnit eller är död eller nå annat.. hoppas hon är hemma..
För din skull Anna hoppas jag hon iallafall hört av sig till dig!!



Annars vet jag 2 som åker ner till Sthlm å hämtar hem henne.. jag kan bara slå ett enkelt nummer så är de fixat.. höhö



blir nog inte mkt sova i natt kan ja tänka mej=/


Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag har snackat med henne miljon gånger idag. Blir lite trött på att hon ringer för hon har tråkigt bara:p haha

2009-01-07 @ 20:10:42

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0