Läkaren

woho..
Mamma ska ringa till läkaren imorgon så jag ska gå dit med min arm.. jag vågar inte ringa själv så hon ska göra det åt mej.. hahaha... ibland skäms jag över mig själv.. Sen kom jag ju på att jag måste gå dit själv.. :/ Så jag försöker få henne ringa på fredag istället. men nej då.. imorgon! ._. jag vill ärligt inte.. för betyder den där knölen operation, kommer jag svimma eller nått... jag vet att jag kommer börja grina iallafall.. för är det nått jag inte vill så är det att bli operead! huwha!

Idag har varit en helt misslyckad dag.. alla har bara skällt på mig känns det som.. tillåmed Elliot.. han slängde av mig mitt i skogen för jag inte lät han springa.. tsss... Stukad handled å så slog jag ju i mig i knät igen så där har ja ont å!
Härligt med hästar!

Nu vill jag verkligen åka bort..! bort från smedjebacken, bort från Morgårdshammar.. någon dag bara.. men om jag åker vem ska då ta han dom Elliot? Kan jag ens lämna honom i andras händer? och hur ska jag ha råd?
Jag hatar att Allt är penga bundet.. ALLT kostar..! å säg nu inte att kärlek inte kostar för det gör det fan! man ger någon sitt hela hjärta å när denne tröttnar på en kastar han det å kliver på det.. man blir sviken! jag hatar kärleken.. kommer aldrig tillåta mig själv att bli kär igen.. det suger sten hårt..! Den enda jag kanske skulle tillåta mig själv att bli kär i skulle nog vara Elliot.. han dömmer mig inte och jag vet att han inte skulle kasta bort mitt hjärta..


nu när jag tänker efter hatar jag dig.. Du vet inte vad du har gjort.. Skulle jag se dig igen skulle jag nog flippa ut.. Du svek mig ditt svin.. du har förstört mig.. tack

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är ledig nästa vecka fredag och lördag ses?

2009-01-28 @ 22:31:35
Postat av: Anna

ja följer med om du ska dit redan i morrn <3 och ja! allt förbannat SKIT är pengabundet. Ingenting är gratis! inte ens kärleken som sagt, inte ens det. Puss loveu!

2009-01-29 @ 00:18:12

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0