krossat glas å en kastrull..

mjohoru! så går det till när jag lagar mat,, tror aldrig jag varit så arg.. jag sköljde bara ur kasturllen.. rörde ingenting.. PANG! glaset trasigt.. kände hur ilskan steg och sen skulle jag lägga upp maten på tallriken.. mm.. vad fan händer då då? jo jag tappar mupp kastrullen med mat!! den kastrullen åkte in i väggen många ggr vill jag låva! jag blir så matt på mej själv ibland.. hur fan kan man vara så klumpig? =(

så nu har jag städat lite i köket.. åså har jag koka makaroner som jag sitter å käkar... Gourmetmat på hög grad.. oh ja!
3 år på en restaurang skola syns va?:P


min tv har slutat funka oxå.. eller ja okej.. boxen har.. kul! ingen tv för mej.. tur man har filmer och tv spel!


hela min fukkin' dag är totalt förstörd!!!!


Kommentarer
Postat av: linn

härligt gumman

2009-01-12 @ 22:52:04

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0