Jag vill ha gifflar!

Gör dom själv då jävla skit! höhö.. jag är duktigt på att baka.. så min bror ville ha gifflar.. han fyller ju år idag så ja okej.. tänkte jag då.. jag kan baka dom.. ah, eller hur..! jag har slängt degen.. jag HATAR att göra gifflar.. dom suger RÖV! han kan gott ta å göra dom själv.. nu gör jag kokos-toppar istället.. funderar även på havrebollar.. men vi får se.. jag tänker INTE pröva att baka gifflar igen.. det sög jag verkligen på.. degen vart helt okej.. men när man ska göra resten, nej tack.. mitt tålamod tog slut å mitt kaffe blev kallt.. :P aldrig mer..!

nu ska jag fortsätta baka lite..^^ hejhopp!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha de där lät ju kul:P

2009-01-28 @ 19:16:37

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0