irreterad ?

jag blir så GAAAH!
min röst är inte med mej någonstans längre.. jag blir lite paniik slagen.. det är inte många dagar kvar nu! kli kli kli!
repar de sej inte blir jag inte med.. då skiter jag i allt.. då ligger jag i sängen hela året.. kliver inte upp i onödan!

Jag vill ha Mars nu.. men ändå inte.. fast jo... men nej!!! hata mars...
I mars försvinner min älskade ängel..mitt allt.. föralltid.. finns det något att leva för då? skulle inte tro det.. trode inte jag skulle känna såhär.. allt skulle vara så lätt.. 6½ månad... ta hem, fixa till, ge tillbaka.. 
Nu känns det som om jag sviker honom.. kommer han ens förstå? jag har lagt ner hela min kärlek på honom.. mitt liv.. alla mina pengar.. allt för att han ska må bra.. ser man på bilderna från då och nu, undrar man om det verkligen är samma krake..? han gav mej mitt liv tillbaka.. han fanns där när jag behövde honom.. han förstod utan ord.. Jag älskar han mer än jag kan förklara..  om vi bara kunde få ett ja ? är de för mycket begärt?

Om du ska få leva vidare,
med din vackra dröm,
så måste jag släppa dig nu.
Om du aldrig ska behöva slåss för frihet,
så måste du bli fri nu.
Om du för alltid ska vara ovetande
om fångeskap och tvång
och bara få veta av din fantastiska dröm,
så måste vi skiljas nu.
Men jag kan inte, jag älskar dig ju...
Just därför måste jag låta dig gå...
Till din dröm,
min vän..



det är ingen bra dag idag.. =(


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0