ingen tid

Jag känner mej stressad hela tiden... jag hinner ingen data.. jag hinner ingenting!

Men jag har snart Grönt kort.. vilket känns jävligt skönt då jag inte kunnat tagi det tidigare! =) har bara provet kvar sen är det mitt! å då blire ut å tävla ännu högre klasser! härligt! Eller så lägger jag det i pärmen så finns det där å jag kan damma av det närsom! =)

kul!

Sov i stallet inatt med Ponny ryttarna å herre min säger jag bara! dom är ju Aldrig tysta! tillslut vart jag så "sur" att jag gick ut.. ;) Sen så vart dom lugna ett tag.. hanniallafall Somna innan dom börja igen! men det var skönt å sova där faktikst.. Fick lite annat å tänka på, å så kommer ju adrenalinet rusandes lite titt som tätt, när man hör något :D


nu måste jag verkligen skynda mej.. halv ska jag vara klar! Halle!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0