igår

Vart inte mycket bloggande igår inte.. men jag hade verkligen fullt upp! Först ringde jag till anna å väckte henne vid 10, så gick jag ända ner till shell å mötte henne.. sen gick vi till skolan å träffade Gunnar & C:o! :D Sen gick vi till konsum och handla godis och Cola<3 Sen upp till läkaren å satt där å dega tills jag fick komma in i fuckin' 5 min! fick mammas bästa kompis, så inget leskigt alls! hoppas jag får henne igen för jag ska dit i dag igen å är det inte bättre nu blir det nog operation! >( ush!

Efter vi vart där gick vi till mitt i smeten och fikade, ringde dit Cajsa brajsa! sen så när vi var på väg hem till mig då jag var tvungen att byta kläder mötte vi Håvestad med hennes bebis.. å gud vad söt hon är! så liten å så gosig! 8) 2 månader, tiden går så fort...!  så fortsatte vi gå hem till mig å jag fick bära på Cajsas jävla skidor hela vägen! aja, hem till mig å bytte kläder å sen vidare till stallet.. Elliot är förövrigt vit nu! x) så nu slipper man skämmas när man ska rida.. höhöhö... å sen var Anna tvungen att åka.. =( hoppas vi kan leka idag!:D Då blir det möööfins 3!!!
Sen vart det den Eviga väntan på att Linda skulle komma.. jag slutar halv 4 kommer då.. 7 kom hon ;) så jag fick träffa Massa människor igår jag inte sett på länge! YääY!:D

Idag händer inte mycket... ska snart sätta på kaffe så jag vaknar till lite.. å så ska jag hämta påsten.. hoppas hoppas kontraktn kommer idag! ^.^ Sen ska jag iväg till läkaren så får vi se om det blir stallet idag eller om jag är sängliggandes! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

ahaja, själv hämtar jag posten! =)

2009-01-30 @ 12:34:14

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0