idag..

det var en kall soft dag! (= hände inte mycket.. Sundberg fick ont i hjärtat så hon fick åka hem. det var därimot läskigt!
så jag fick fixa caruso helt själv.. det gick väl bra.. i guess:P

så fråga inte om jag är full vid detta inlägg.. för det tåls att diskutera!

det är även The Pussycat Dolls kväll i kväll! 8D

Idah fick jag höra att jag och jenny var konstiga,äckliga osv. å jaah.. vi är JÄTTE snuskiga!
vi skickar sms varje dag där de står.. nu går jag in i duschen ska du med? du är ju så het i badet.. osv osv..
vi är inte lesbians!;) vi har bara en speciell relation typ..
men jag vet du gillart! för jag har sett dej stirrat på oss osv. haha eller inte.. :P
ni får den snyggaste fylle bilden på oss..  vi är osminkade och totalt dragna kl halv 8 på morgonen?!
Jag påstår Inte att vi passar i mössa!
hahahoho..
Studenten!<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha me löv u;)

2009-01-08 @ 10:56:56

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0