hohoohoh

Idag hände inte mycket.. Var på kurs kl 18 till 20.30 så mitt huvud är typ blööööh! vill göra det där provet nu! inte sen! NU!
meeeeen, som vanligt får man ju vänta.. för SRF är ju så jävla sega!! >/

min dag har varit chill annars.. ska fortsätta med det imorgon.. idag är den enda dagen som jag Inte har varit stressad på länge på vah! : )  SKÖÖÖÖNT! 

Min ponny var duktigt idag när Emma red honom.. han har ju stått över en vecka och han är inte ens pigg! fattah trög häst!;) Men jag antar jag kommer åka av imorgon då vi ska rida ut.. kul!:D jag längtar.. bara bus rida! men vi måste ta det lungt.. inge galopp utan trav å skritt ! bara han mår bra så är det okej för mig!

Imorgon ska jag baka hela dagen.. min bror fyller år... höhö gammmmle man! eller schååh.. "morfars gifflar" har herrn bestämt! antar jag får igen efter min student tårta.. hehe:P

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0