hej

Idag bloggar vi från andra sidan rummet så detta inlägg kommer vara mer rätt stavat än aldrig förr. yäy

Har softat hela dagen och bara sovit och frysit. Imorgon ska jag till läkaren skönt. :)
Det är bestämt nu iallafall att jag ska hjälpa Ann-Sofie med Killen, får se hur det går. Det blir nog jätte bra eller något. Han bocka och stack igår jätte kul..! pyggme häst som bara är 166 cm hög!!!
På söndag är det träning för Vickis! :D






Nu orkar jag inte skriva mer, jag orkar inte lyssna på en gapande unge som säger vad jag ska skriva ifrån sängen! /S.


Kommentarer
Postat av: Baso

Rättstavat :P hitta minst 3 fel ;)

2009-01-16 @ 00:12:02
URL: http://www.Baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0