***

Idag när min pappa fråga hur det hade gått i stallet svarade jag bra.. å så kommer följd frågan, vad har du gjort då?
Så jag förklarade fint åså här att jag lärt Elliot "vacker hov". pappa har aldrig haft så konstig min som då.. sen sa han att om jag ska lära hästen massa konster måste vi ju köpa mer godis.. ja visst.. annars tar vi bara av hans foder kanske?

aja, Emma idag visade så fint hur hon red. var verkligen en syn.. :P jag vet inte vad jag ska skriva.. känner inte för att skriva alls.. skrev så mycket igår.. så ja.. hm..

Jo! du som undrade hur många mp3's jag har.. nu har jag räknat å det är 5 st!^^ 6 med den som jag ska skicka väg som jag tydligen inte har gjort. vilket jag har trott. men aja.. 5 st har jag!=)

Hörru! nu har du börjat igen.. fattar du inte vad ett NEJ betyder? jag vill inte ha dej, ärligt så äcklar du mig lite.. :S
Det är nog 7 gången jag får ta ner dej på marken igen.. jag orkar inte.. du är rent utsagt USH! Jag vill nästan inte veta av dej längre.. Jag vill att du ska fatta snart.. Det är helt okej att ses när du är vid simon.. men asså inte annars..
Jag är INTE intresserad någonstans! jag bryr mig inte om dej heller.. jag skiter fullständigt i vad du gör om dagarna eller om du ska ner till abudabie eller nått! låt mej vara! du äcklar mig!
Gubb strutt!

Kommentarer
Postat av: Baso

Ja när kommer min ipod ;C..

2009-01-22 @ 23:04:58
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: SaraHagelberg

Du kan få gärna fixa min blogg om du har tid, lust och vill :P

2009-01-23 @ 15:32:40
URL: http://sarahagelberg.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0