Det snöar

hela dagen igår och hela dagen idag.. yäy..
iallafall så red vi i ridhuset igår och jag är glad att jag inte satt på PålPlutt (killen) när vi kom in i ridhuset.. för ALLT var farligt och min arm höll på att ryckas med.. yääy... så jag å cajsa gick runt lite med han så han skulle vänja sig åså.. tillslut kunde jag hoppa upp å vi kunde både skritta, trava och kolla in oss i spegeln.. =) han var så duktig..

Nu ska jag å cajsa gå ut i värsta snö stormen för att hämta posten och röka.. iallafall hon.. sen ska vi fixa mat och äta å kolla lite på tv.. antar vi ska fixa matlåda oxå.. ? blir nog en hel dag i stallet med min stackars krake som knappt kan gå på benet. haha .. fullblod är så sköra och det är SÅ synd om han.. såret är så litet så man får skämmas! haha =)


hade gött!


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0