bråka...

nej man ska verkligen inte bråka med en tiger.. man får ju 40 ggr tillbaka. hur elakt det än är..!
varför kan ingen fatta det? ber man någon snäll att lägga av flertal ggr annars skulle den få se på annat.. nej då fortsätter den personen.. så ja visst.. fick skicka 4 förlåt sms eftersom hon vägrade svara i telefon! pissunge!:P
vi är sams iallafall... härligt..!^^



Jag vill verkligen bort nu.. bara få kunna vara jag någongång.. har så mycket på mina axlar nu så jag har bara lust att gå i ide.. så jag kan få sova ut.. bara få släppa allt lite.. jag vill ha mars!


är det för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Mars blir en bra månad<3

2009-01-14 @ 13:04:04

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0