BLOD!

Halleluhja! så det kan gå.. japp jag är klumpig och jag älskar blod.. okej det där lät äckligt.. men jag kollar hellre på filmer där folk går omkring å slaktar varandra än en romantiskt snusk film! >(
aja..
Jag stod å gjorde mej en macka nyss å så vart det å klia lite på mitt smal ben.. så jag klia väl tebaka.. dumt nog... för när jag sen sätter mej i soffan på mitt rum kollar jag mina pyjamasbyxor.. WTF! dom är fulla i blod.. mitt golv med.. okej det Var jag torkade bort de.. ^^ så nu har jag setat å haft tryck förband på mitt ben.. det ville seriöst inte sluta blöda.. jag mår lite lätt illa nu... Sockerbrist kanske?! Lungt Det fixar min urtippade skål med bilar i sängen!

Jag har nyss kommit på att jag sitter med blodiga byxor.. funderar på hur jag ska få av mej dom utan att ta bort förbandet.. höhö.. det går nog ska ni se.. om inte annat ses vi nog på sjukhuset.. ;) haha.. jag är övertrött.. illamående.. depp.. å massa mer..



XoXo

Kommentarer
Postat av: hannah&sara

du är fan störd, vet du det? gilla blod? du är en pojkflicka! sådär ja! nu var det ute. HÖR NI DET ALLA NU?!

2009-01-06 @ 22:19:04

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0