Abdulie!

eller Abudlehe! välj själva...

det är så jävla härligt väder ute så jag vill bara vara ute! men det är så jävla kallt ute=( Jag är påklädd som en buffel men fryser ändå! kul... Sitter här å värmer mej nu med mammas te.. har precis kommit hem.. varit ute sen 7! det är så skönt att vara ute.. har precis käkat en skål Yoghurt och Mössli!
såå min mage kommer ta kål på mej idag.. Yoghurt = Laktos, Mössli var de banan i:P bra gjort va jännu?^^
Min mage hatar när jag äter eller dricker något med Laktos i på morgonen... höhö

idag blir en soft dag.. ska göra mej i ordning snart muddra på mej ännu mera kläder..! för att gå ut till stallet..
ta nya kort på hästarna.. nu när solen är framme =) sen slutar jenny jobba kl 19 å då ska vi rida... gäylård måste få komma ut lite.. inte bara springa runt runt i ett ridhus! får se hur det går.. jag kommer nog hamna på sjukan med något brutet ben eller två sisodär!

måste fan komma ihåg sjalen idag! kallt kallt!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0