2009 !

Det nya året började väl bra ? Vaknade av ett arg telefon samtal av jenny.. hon skällde över sin pojkvän osv.
Jag minns att jag svarade något i stil med att man inte ringer folk mitt i natten.. hon talade då om för mej att klockan var halv 9. vilket var märkligt roligt för halv 9 skulle vi vara på Väderbacken å bygga hinder.. hehe.. Så jag hade försovit mig.. igen! ^^
fort som attan klädde jag på mej å slängde mej in i bilen.. Söta Jenny hade gjort frukost åt mej.. :D Tack så mycket!
jaa. hennes duktiga häst klarade väl att hoppa 120! åhåja.. å lilla Elliot klara 50! Fast jag försökte tala om för dom att han inte klarar hoppa 70 utan hjälp.. så försökte dom så han gick omkull.. är han hopprädd nu får dom fan med mej att göra.. han ingen lust att börja om på ruta 1 igen!
nej för de är dumt att lyssna menar jag! ^^
 
Jag tänker inte berätta så mycket om i går.. det var en härlig kväll iallafall.. Jag å Feber Elsa dansade hela kvällen sisodär..


Helena och Emil är hemma igen! 8D



Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0