what about home?

igentligen..? helt ärligt?

Idag har jag och cajsa inte gjort så mycket.. vi släppte ut hästarna, gick hem till mig, åt rejäl frukost (2 mackor&1 port. yoggi) hjälpte pappa att måla i köket osv, gick tillbaka till stallet och fixade med alla jävla glödlampor och proppar å fan vad det heter!
Sen så Eldade vi iallafall! :D

Just nu dunkar Lady Sovereighn's låt  "Love me or hate me" förfullt i högtalarna.. var så länge sen jag hörde den.. den är inte bra men ah okej.. vill man få en mamma med damp funkar det! tro mig! ;) fast jag har spelat gamla Eminem låtar hela dagen typ... Borde jag inte få skäll snart? kanske inte spelar tillrek(a)ligt o.O

Funderar på att slå på filmen Rent igen.. jag Älskar den filmen! sjukt bra! tvingade mig att ha uppehåll i över ett år med filmen! nu är jag tillbaka på samma ställe igen (=

 Jag saknar Busponnin!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0