våren?

vart tog våren vägen? för bara några dagar sen var alla på toppen humör, det var plusgrader och solen sken..
nu är det full snöstorm och jag väntar på min moster som är snäll.. hon ska köra mig till läkaren.. måste dit å kolla benet.. jag tror inte det är någonting.. men jag vet inte.. igår när jag hade gått mycket var det som att benet i benet släppte ifrån varandra å sen slog tillbaka.. ont! ont! får se vad dom säger idah... får väl mer tabletter jag ska äta? känns som om varje gång jag är där får jag bara tabletter.. hehe..

nu tycker jag min moster ska komma.. var ju iallafall en timme sedan jag ringde och så åt henne.. ;)
nu tror jag att ja måste skynda mig å klä på mig.. kanske ska åka så här? x)


Tack Cajsa,David och Emma för att ni tog mitt utsläpp idag! tack!:)

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0