tiger eller så..

blev en tidig kväll idag säger vi... mitt huvud snurrar, jag är trött, jag orkar ingenting, jag är snöig, jag frick träffa Gunnar!
vilket var det viktigaste... mina fingrar är inte med så jag ska nog sätta på en film, se den å käka lite godis... jag tror det blir Rent!<3 kärlek på den filmen... ska ni se en bra film se den! pusshejs!<3

nu har jag kontroll läst detta blogg inlägg 7 ggr, det är jobbig att läsa osv då allt snurrar... höhö.. :P fel stavat eller nått.. deal whit it! jag är sån.. SE FILMEN!<333


Kommentarer
Postat av: Baso

Rent eller smutsigt ?

2009-02-08 @ 10:52:19
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Sara!

Rent!<3

2009-02-08 @ 22:47:37

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0