Super Ponnyn!

Måste bara berätta om igår när vi skulle hoppa, jag å Ellis.. han är så jävla go.. iallafall.. när vi kommit mot hindret för 4 gångnen och han stannar igen.. frågar Maria om han har kastat av mig någongång när vi hoppat.. å det har han ju som alla vet.. ;)  aj typ! Maria sa då att det syntes för han vill verkligen hoppa men han är rädd att jag ska åka av och göra illa mig igen det är därför han vägrar hoppa.. mhm.. så igår blev det bara bommar för att visa att jag inte åker av mer.. Min super ponny.. som är rädd för allting! 
Slänger in videon där jag precis har ramlat av.. kul.. jag red med en blödning mellan Benhinnan och Skelettet!
åh vad skönt det var.. slog av en nerv oxå.. ingen känsel där hörru.. luul..

 

Nej nu ska jag dra. ska käka lite sen ska jag kolla på Rob & Big! 8D

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0