Sjuk

jag är sjuk.. riktigt synd om mig.. är dunderförkyld har feber och mår illa.. fast jag tror jag mår illa bara för att jag har smällt i mig en stor påse ostbågar med chili! den ni! :D gottit.. det behövdes dock smaka det INGENTING! =( men iallafall.. lite tjock får man väl ta å bli?

idag har jag inte gjort så mycket.. vart i stallet och fixat med hästarna sen laga jag grinden till en hage å det är ju inte det lättaste för det är pinne där, lina där å krok där.. osv osv.. sen var vi ner å grejja åt kaninerna.. kul dag eller vad?
Fick iallafall träffa Anna och Jenny <3 det var skojj.. Anna fick rida på Elliotten medan jag gick med Caruso (han har ju ont i fossingen)

Just nu sitter jag i köket å käkar mer ostbågar har letat febrilt efter en jävla nässpray men har vi någon här? nej! offer! åså kollar jag på Jimmy och Emil när dom leker.. Mamma står och målar så vi har jätte kul här i familjen.. oh ja! o.O
Det är så tyst här nu när inte pappa är hemma så jag tror jag ska lägga mig och sova lite.. eller om jag ska hoppa in i duschen å sen lägga mig.. är helt slut, orkar ingenting.. mitt huvud dödar mig! >/

nu orkar jag inte skriva mer pusshejs, Smsa eller slå en pling!

Kommentarer
Postat av: Baso

Varför har du en sån stol?

2009-02-12 @ 13:17:50
URL: http://www.Baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0