kusselin!

hon är snäll hon... hon ska fixa så min telefon blir lagad.. :) ska leta reda på alla kvitton på den först.. yääy.. äntigen.. jag tror den är full i grafit osv.. det gör inget, kusin fixar allt.. svara hon
snell heast...
8D

Nu sitter jag å väntar på mantha.. hon slutar kl 2 så ska vi till kiosken å handla lite sen ska vi vidare till stallet...
rida rida rida..
Solen skiner idag och jag är på toppen humör, har bara haft ett bakslag idag.. annars bara fått toppen nyheter.. :)
Nu när Emma ska köpa Elliot så blir jag hästlös, men nej då! jag får låna Carre hur mycket jag vill.. visst han är som han är men han är så mysig att rida... och som jenny sa: Han är Häst! inte Ponny! hehe.. vilket betyder jag kommer få tävla! eller jaa... iallafall inte än på ett tag.. men sen..

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0