hemma

precis hemma efter en elak dag.. hat dag >( vi skulle köra iväg å byta häst idag.. jojo.. 2 timmar stod vi och försökte få in killen i transporten.. 2 timmar i -20 grader! huwha! tillslut vart vi så arga å trötta att långpisken åkte fram! hah! in gick han då faktikst.. sen åkte vi ner till strömsholm å snurra tills vi hittade rätt ställe.. sa hejdå till killen pussa å myste lite med han.. sista gången jag såg han =( sen lastade vi in den andra hästen chiquita! söt som få! men i hemskt skick.. =/ ringde ola på en gång så han ska komma imorgon å kolla på henne vid 12.. ush! stackars stackars häst! slänger upp bilder på henne imorgon så får ni se vad jag menar..

ikväll ska jag inte göra någonting.. bara ta det lungt, chilla och mysa ner mig i soffan med en kopp varmt te! härligt..
imorgon får vi se vad som händer.. hjälper nog jenny med Caruso.. kanske ska hoppa lite? dock säkerhetsvästen på då tack! haha... vill INTE ramla av igen! (=

killen älskling..<3

Kommentarer
Postat av: abdulehe

erkänn du googla på chiquita! :D

2009-02-14 @ 20:00:34

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0