Fryser,,

Så var man sjuk igen då.. suck.. tur man inte har något jobb längre så man måste sjuk anmäla sig.. men ush vad det är kallt.. sitter med den tjockaste tröjjan jag har, pyjamasbrallorna och värdens fluffigaste tofflor! jag fryser fortf! helt sjukt! Man ska inte frysa så här.. frös tillåmed när jag stod i duschen.. :/ Jag har sprängande huvudvärk och inga värktabletter! då jag tog dom sista när jag gjorde illa benet.. kul! hungrig är jag oxå men jag orkar inte resa på mig nu när jag väl sitter här, hjärtat blir helt speedat och slår i 700 så fort jag rör ett finger! Tråkigt.. jag som ville se Afasi och Filthy imorgon =( har verkligen längtat som innebomben så blir jag sjuk! Tack för den!

Hade planerat att vara med jacce idag men nej.. fick ställa in allt å se glad ut.. får väl kolla på Lets dance med mamma.. orkar ändå inte byta kanal :p

Kommentarer
Postat av: jenny

synd du blev sjuk, skulle vara så kul att se dom:( krya på dig gumman!! <3

2009-02-20 @ 23:11:29

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0