Fettisdagen!

värsta dagen på året typ.. den borde förbjudas.. jag förstår inte hur folk kan sitta å trycka i sig semlor.. det är bara socker och fett.. endast.. hallå? tänk er lite vad ni stoppar i er.. Semlor är inte gott.. det smakar bara grädde och socker.. >(
Jag har förbjudit folket att ens nämna semla i mitt hus.. ifs lyssnar ingen.. men ändå.. Semlor ska inte ätas här, ät dom vid mormor om ni vill ha semla! Jag dissar semlor! hah!

 och jaa, jag åt semlor förut.. tills jag började på HR och fick göra 500 st från scratch på en dag, sen skulle vi äta dom oxå.. där var min semle periord över! Jag Hatar Ärligt Semlor! >.< Men, jag kan äta en om någon bjuder.. bara om jag får ta bort all grädde.. å kalla mig inte dittan å dattan nu för jag har en Bra ursäkt till att inte äta grädde! för det första så blir jag att må illa av det tack vara en kompis olycka med grädde.. ehe.. å för det andra får jag ont i magen av det om jag äter för mycket av det goda.. 


Samantha, Du är ägd! 

Kommentarer
Postat av: jenny

håller med semlor blä!! ursch fy fan

2009-02-24 @ 19:14:04

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0