Cajsa kära Cajsa..

jag tänker ge er Cajsas kommentar idag som inleding.. "Fan vad ful hon var, tillåmed han är snyggare"  peeeka*
ah jo.. vi säger inte mer än så för att såra folk:P jag höll iallafall på att dö..

Man kastar inte snöboll på folk, ärligt.. det är inte kul.. speciellt inte om man varnar före.. vilket jag gjorde.. "Kastar du på mig Emma får du 7 ggr värre tillbaka.." å vad gör ungen? kastar på mig.. jag snömulade henne 2 ggr.. vilket betyder med snabb huvudräkning att jag har 5 ggr kvar.. =) Stackars Emma sa flera ggr, det var bara EN snöboll.. jag lovar.. MEN jag varnade henne.. och kom inte å säg nu att hon är ju bara 10 år för hon är starkare än mig.. O__O inte nå synd om henne faktiskt..!:P mer synd om hennes pappa som måste sy fast bicepsen på plats igen efter hans "lekar" i gympa salen.. har jag inte under alla dessa år sagt att idrott är farligt?! vah! han bjöd iallafall på kaffe.. enda han kunde göra idag.. ;)

nu ska jag spela Desperate Housewives! lol


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0