Borlänge, falun sen vidare..

till Smedjebacken... far å flyg över allt har jag nog varit.. det är inte en lugn stund när man är med kusinen! när vi vart på alla ställen vi vart på tyckte jag hon kunde skjutsa mig till Karlstad oxå, då vi ändå var halvägs där.. men nej.. hon var tvungen att åka hem till freya.. förbannade unge! här är jag snäll å åker med så får jag inte ens ett tack.. okej.. hon bjussa på mat.. men ändå! :P

Red Elliot på bett löst idag, eller okej.. bittless bridle som det heter! han var duktig! vi var båda tvugna att tänka om helt å hållet och inte bara "åka" som vikkis säger vi gör.. Så jag har fått ridit utan stigbyglar å bett idag.. med andra ord har jag ridit med vikten.. å det var så jäkla skönt för mitt ben! (= Har inte alls lika ont idag heller! det är inte lika svullet längre så jag hoppas känseln kommer tillbaka snart :D Alltid ska man lära sig något nytt när man rider.. x) åh sen när jag släppte ut en vildhäst idag ringde dom från SRS å talade om att jag klarade provet! kuwl! =) 

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0