Avis

jag är grymt avis på alla nu.. vissa går i skolan, andra har jobb.. vad har jag? ett svart jobb för tillfället.. haha..:P eller ja jobb och jobb.. släpper ut alla n00bs i stallet för dom inte kan gå ut själva.. skandal! ;) sitter i köket just nu, eftersom det är enda stället jag hittar trådlöst internet på så får jag sitta här eftersom någon annan har bokat vårat internet säger vi.. :P Lyssnar på när min syster försöker lära sig kemi.. ni vet alla dom där H2O, C, SI, CI osv osv... Det går nog inge bra för henne tror jag.. själv hade man VG i det men jag får ju inte hjälpa henne, eftersom jag inte är hennes mamma.. så.. skyll henne själv..! Idag vart jag bjuden på mat hemma vid Cajsas mormor&morfar.. mycket trevligt, gott var det oxå.. (= Det är tur man är snäll mot Cajsas mormor&morfar annars hade jag nog inte fått ätit där.. ;) kuwl.. nu ska jag in i duschen sen ska jag titta på film..!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0