åhå

Igår var jag så trött så jag vet inte vad.. Jag vet jag satte på filmen, la mig i sängen, sträckte mig efter godis påsen så somna jag.. Så gissa vilken som har godis i hela sängen? x) ifs är min säng helt huller om buller nu då jag ligger i konstiga ställningar för mitt ben inte ska göra ont.. haha.. Mamma var nyss in å suckade... du måste städa, dammsuga sängen! jag såg nog ut som vanligt när hon pratar med mig o_O tsssssss,,, orka dammsuga sängen! jag har aldrig gjort det å kommer aldrig göra det heller... fatta vart den där dammsugaren har varit! på golvet, i ventilatonen USH! överallt har den ju varit! nu mår jag illa! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jag har hittat en skit snygg hjälm jag vill ha! den är snygg och jag vet jag skulle vara snygg i den! sådeså! Jag vill ha den.. nog för att jag nästan har en likadan men hallå! denna är så snygg så man inte kan tacka nej till den! :O Så ge mig den åh jag är din förevigt typ! O__O

Kommentarer
Postat av: Sara!

Den är sjukt snygg! Jag har en! :D

2009-02-08 @ 22:46:46

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0