46 dagar!

46 dagar kvar till gbg! 45 dagar kvar till An cafe! det är helt sjukt.. det ska bli skönt.. jag kommer att få åka "hem", kommer träffa min bästaste.. Jag har talat om för mamma nu iallafall, sa oxå jag önskade mig biljetterna i present.. så vi får se, förhoppningsvis förstår hon mig och säger jaa.. annars får jag skrapa ihop på annat sätt.. Jag ska iallafall ner! det vet jag! hoppas min data är klar så jag har något att göra hela vägen =)



Men Serri! jag ska få träffa Bettina! det är helt sjukt! det var så länge sen! :( aldeles för länge sen... ush ush.. men det kommer bara vara jag och hon! i hela 3 dagar! å det är mycket! eller jaa, för lite tid igentligen! men det är början på våra nya liv! äntligen..!!!! fattah! jag är über nu.. :D:D:D:D::D

häppü

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0