Vet ni vad?

Jag har hittat min klänning inför nyår!
(varje år har jag alltid köpt en ny klänning till nyår.. förra året blev det inget eftersom jag bråkade med mina vänner och spenderade nyåret med familjen..!)

Men iår, jag vill göra något speciellt..! jag vill inte vara här i smedjebacken å fira nyår... jag undrar om jag får åka ner till gbg.. det skulle vara något.. eller?? fan nu blire så här igen.. jag hatar min blogg.. för varje gång jag skriver börjar jag tänka på MASSA!! FAN!!!!!!!!!


nu vill jag ha mina pengar så jag kan köpa den förbaskade klänningen, använda den engång å sen hänga in den i garderoben för att aldrig slänga en blick på den igen!! >.<

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0