Som en räddande ängel...

Jaa, som en räddande ängel kommer hon alltid när det är som svårast.. jag har aldrig haft en sådan bra vän som henne... jag minns nästan alla dagar med dig.. när vi inte gör något eller när vi bara sitter å glor... jamenar.. vem annan skulle tycka det är kul när man är med en kompis å den ena sitter å läser å den andra sitter å spelar data.. ?

Jag ser upp till henne varje dag.. lyssnar på henne när hon bara vill prata av sig.. för jag vet att hon är den enda som förstår mig å hjälper mig när jag mår skit...  vi har bråkat EN enda gång på flera års vänskap.. om man skulle räkna lite slött och snabbt så har vi nog varit vänner i ca 10 år tillbaka.... även fast hon gör något dumt.. så älskar jag henne för det..

det måfff-få minnet jag har av henne... det var när vi var på Magnus Uggla, Lena PH och Darin konserten i Leksand, å vi bua åt Darin... eller när du låste ut oss på balkongen å vi fick hoppa ner å springa halva smb för att få tag på nyckeln.... Kommer du ihåg din första krogrunda? Det är det bästa minnet tror jagxD

Shiit tårarna bara rinner när jag tänker på allt roligt vi har gjort, alla motgångar vi har haft...

Jag kan fortf. Inte stava ditt riktiga namn.. men whatahell... vem bryr sig?? 

På Nyår, Då tar vi igen!!!

Tack för alla år jag har fått med dig, Jag hoppas innerligt av hela mitt hjärta...
Att det är du och jag som sitter på ålderdoms hemmet å har pms!
Jag älskar dig nu och föralltid...  

Bilderna är ärligt stulna från hennes FB;)
Alla bilder har några år på nacken..!


Kommentarer
Postat av: Gunnar

Varför får du mig alltid att gråta ?

älskar dig av hela mitt hjärta <3<3

2009-12-09 @ 19:19:05

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0